مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-12اقتصادي

ظرفیت آب بندان های مازندران 300 میلیون مترمکعب است


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به این که ظرفیت آب بندان های استان اکنون 300 میلیون مترمکعب است، گفت: این درحالی که این ظرفیت باید یک میلیارد مترمکعب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصورعلی زارعی اظهار داشت: آب و مشکلات مربوط به تأمین آن دغدغه همه است و افزایش چندین برابری هزینه مصرفی برای بخش خصوصی نیز مشکل است.

زارعی بر لزوم بازچرخانی آب تاکید کرد و گفت: بازچرخانی آب باید شکل بگیرد و میزان ورودی آب مصرفی در معادن شن و ماسه هم باید از طریق کنتور یا به هر گونه دیگر مشخص شود تا یک ساماندهی و نظمی در این بخش صورت بگیرد.

وی با اعتقاد به اینکه ناهماهنگی هایی در این زمینه وجود دارد و آنها را انکار نمی کنیم، افزود: به عنوان نمونه در استان 17 هزار هکتار آب بندان داریم که ظرفیت آنها 300 میلیون مترمکعب است در صورتی که باید بیش از یک میلیارد مترمکعب باشد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی با کمبود آب مواجه هستیم، نباید شرایط آببندان های استان اینگونه باشد، باید به هر طریقی که شده این ظرفیت ها و منابع آبی را پُر کنیم.

وی در خصوص صادرات مرکبات هم اعلام کرد: ظرفیت تولید مرکبات در استان بسیار بالاست، یک بخشی نیاز به تسهیلات و زیرساخت است که باید دولت کمک کند و مجلس هم پای کار است اما بخش خصوصی هم باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آب بندان های مازندران 300 میلیون مترمکعب است

ظرفیت آب بندان های مازندران 300 میلیون مترمکعب است