مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:252022-12-12فرهنگي

نشست رایزنان فرهنگی کشور های مختلف با موضوع نمایشگاه کتاب برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست جمعی از رایزنان فرهنگی سفارتخانه های خارجی مقیم تهران با هدف معرفی بخش بین الملل و ناشران خارجی سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و همچنین تعمیق روابط فرهنگی و گسترش دیپلماسی فعال فرهنگی بین ایران و کشور های دوست، - نخستین نشست جمعی از رایزنان فرهنگی سفارتخانه های خارجی مقیم تهران به میزبانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست جمعی از رایزنان فرهنگی سفارتخانه های خارجی مقیم تهران با هدف معرفی بخش بین الملل و ناشران خارجی سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و همچنین تعمیق روابط فرهنگی و گسترش دیپلماسی فعال فرهنگی بین ایران و کشور های دوست، از ساعت 14 تا 16 سه شنبه 22 آذرماه 1401 برگزار خواهد شد.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که ریاست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را عهده دار است، با برپایی این نشست، ضمن دعوت از ناشران کشور های خارجی، به تشریح شرایط حضور در بخش خارجی و بین الملل نمایشگاه می پردازد.

ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه و پربازدیدترین نمایشگاه در جهان است از 19 آذرماه 1401


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رایزنان فرهنگی کشور های مختلف با موضوع نمایشگاه کتاب برگزار می شود

نشست رایزنان فرهنگی کشور های مختلف با موضوع نمایشگاه کتاب برگزار می شود