مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-12سياسي

بنادر شمالی بازار جدیدی برای اقتصاد ایران


عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر شمالی ایران باید به عنوان یک بازار جدید مورد توجه جدی واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، پرویز محمدنژاد قاضی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به منظور فعالیت هرچه بهتر در حوزه دریایی و بندری، اظهار داشت: نقش سرمایه گذار در توسعه حمل و نقل دریایی کشور و رونق بنادر و توسعه اقتصاد دریامحور بر کسی پوشیده نیست و باید این اعتماد و باور در بخش خصوصی ایجاد شود تا به صورت جدی در این حوزه ورود کند.

وی با بیان اینکه کشور ما در حوزه ترانزیت از ظرفیت های بالایی برخوردار است و باید اشاعه فرهنگ دریایی در دستورکار قرار گیرد، اظهار داشت: با کاهش تصدی گری دولت در حوزه حمل و نقل دریایی، باید شرایطی را رقم بزنیم که شاهد تحول آفرینی در حوزه دریایی و بندری باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید امکانات و زیرساخت های لازم را در حوزه دریایی و بندری ایجاد کند و حمایت های مادی و معنوی را از فعالان اقتصادی در دستورکار قرار دهد، عنوان کرد: با نگاه توسعه تجاری و توسعه اقتصادی فعالیت های در حوزه دریایی و بندری باید به بخش خصوصی برون سپاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر شمالی بازار جدیدی برای اقتصاد ایران

بنادر شمالی بازار جدیدی برای اقتصاد ایران