مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-12اقتصادي

رونق اقتصاد با تمرکز روی جذابیت های دریا


رییس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای رونق اقتصادباید روی اقتصاد و جذابیت های دریا در بخش های باری، - مسافری و گردشگری متمرکز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سید علی حسینی، رییس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر اینکه باید نگاه به دریا، حمل و نقل دریایی، توسعه بنادر و اقتصاد دریامحور بلندمدت باشد و با برنامه ریزی دارای چشم انداز و منسجم شرایط مطلوبی را برای تغییر و تحول در این حوزه رقم بزنیم، اظهار داشت: نباید اقتصاد دریامحور صرفاً به تمرکز فعالیت ها در چند بندر بزرگ تجاری کشور خلاصه شود بلکه باید تمامی ظرفیت های دریایی و بندری را فعال کرد.

وی ادامه داد: باید بتوانیم از ظرفیت بنادر کوچک به خوبی استفاده کنیم و در کنار بنادر بزرگ تجاری، حلقه فعالیت ها در حوزه دریایی و بندری را گسترش دهیم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه دارای 5800 کیلومتر نوار ساحلی در کشور و از سواحل بسیار خوبی در جنوب ایران برخوردار هستیم، گفت: علاوه بر اقتصاد دریا باید روی جذابیت های دریا هم کار کنیم و مقوله بار و مسافر را با یکدیگر مدنظر قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصاد با تمرکز روی جذابیت های دریا

رونق اقتصاد با تمرکز روی جذابیت های دریا