مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-12سياسي

مدیریت گفتمان حجاب نباید در دست ضد انقلاب باشد


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه مدیریت گفتمان حجاب نباید در دست ضد انقلاب باشد، گفت: اسلام با حجاب به دنبال زیبایی بخشیدن به زنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید امامی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی با بیان اینکه نوع برخورد با بی حجابی در جامعه باید هوشمندانه و هدفمند باشد، به عرضه آسان پوشاک اسلامی و قابل دسترسی بودن آن برای عمومی مردم در بازار کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای فرهنگی ابتکار عمل در بحث فرهنگ سازی زیست محیطی را در اختیار بگیرند، افزود: میدان فرهنگ سازی زیست محیطی به گونه ای خالی شده و طوری برداشت می شود که پرداخت به مسائل زیست محیطی وظیفه ضد انقلاب و سکولارها است.

امامی با بیان اینکه دشمنان نهایت سو استفاده از موضوعات زیست محیطی را به عمل می آورند، افزود: نهادهای فرهنگی باید با ایجاد پویش و گفتمان سازی ابتکار عمل را در این حوزه در دست بگیرند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: باید قبول کرد که بدون فرهنگ سازی و آوردن مردم به پای کار نمی توان این دریاچه را احیا کرد؛ لذا با کار فرهنگی باید مردم را به صرفه جویی در مصرف آب و اصلاح الگوی کشت برای نجات دریاچه ارومیه سوق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت گفتمان حجاب نباید در دست ضد انقلاب باشد

مدیریت گفتمان حجاب نباید در دست ضد انقلاب باشد