مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-12دانش

فعالیت 37 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در کشور/ وضعیت کیفی مطلوبی داریم


رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از فعالیت 37 مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و تحصیل 23 هزار و 18 دانشجو در این مراکز خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از فعالیت 37 مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و تحصیل 23 هزار و 18 دانشجو در این مراکز خبر داد.

دکتر محمدعلی گودرزی امروز(21 آذر) در مراسم معارفه رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه، با اشاره به جدی شدن توجه به آموزش های مهارتی در کشور، اظهار کرد: جهاددانشگاهی جزو نادر مجموعه هایی است که در اساسنامه آن به صراحت ماموریت برگزاری دوره های آموزشی علمی کاربردی آمده است.

وی افزود: توجه به آموزش های علمی کاربردی در اساسنامه جهاددانشگاهی در سال 1370 درحالیست که در آن زمان دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت خود را هنوز آغاز نکرده بود.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های جهاددانشگاهی که به صراحت روی آن تاکید شده، آموزش مهارتی است.

وی در ادامه به فعالیت 37 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: غیر از استان یزد که مرکز آن به دانشگاه تبدیل شده، در تمام استانهای کشور، مرکز علمی کاربردی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 37 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در کشور/ وضعیت کیفی مطلوبی داریم

فعالیت 37 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در کشور/ وضعیت کیفی مطلوبی داریم