مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-12فرهنگي

کتاب «خون دلی که لعل شد» پایه گذار مستند «ضیاءالدین» بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، درباره موضوع مستند «ضیاءالدین» که در اولین روز نمایش فیلم های شانزدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» به نمایش در آمد، - محمدرضا دهستانی کارگردان مستند ضیاءالدین تصریح کرد: کتاب هایی که درباره زندگی حضرت آقا بودند؛ مثل کتاب شرح اسم، خون دلی که لعل شد، کتاب پنج جلدی خاطرات حضرت آقا از این کتاب ها بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، درباره موضوع مستند ضیاءالدین که در اولین روز نمایش فیلم های شانزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت به نمایش در آمد، گفت: ضیاءالدین یک مستند پرتره اجتماعی-سیاسی است که حقایقی کمتر شنیده شده از زندگی رهبر انقلاب را در دوران کودکی تا جوانی او را روایت می کند.

این مستند، علاقه و بهره مندی رهبر معظم انقلاب نسبت به تفسیر و تبیین و قرائت قرآن کریم، از کودکی تا زمان انقلاب و تمام مراحل زندگی او و نقش ایشان در ترویج قرآن کریم را روایت می کند.

وی درباره چگونگی شکل گرفتن ایده مستندش توضیح داد: مدت ها بود قصد داشتم مستندی درباره مقام معظم رهبری بسازم، موضوعات مختلفی را هم دنبال کردم اما همه موضوعات را ساخته بودند تا اینکه روزی به صورت اتفاقی کلیپی را تماشا کردم که در آن رهبر انقلاب در جمع قاریان مصری به زبان عربی از علاقه اش به قاری مصری مصطفی اسماعیل در دوران جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «خون دلی که لعل شد» پایه گذار مستند «ضیاءالدین» بود

کتاب «خون دلی که لعل شد» پایه گذار مستند «ضیاءالدین» بود