مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-12اقتصادي

تخفیف تا 45 درصدی برای خوش مصرف ها


اگر مشترکی به ازای یک درصد مصرف نسبت به سال گذشته کمتر مصرف داشته باشدمی تواند تا 45درصداز پاداش تخفیف استفاده کندو افزایش قیمت  تعرفه ها و جریمه در بخش پرمصرف ها نیز اعمال میشود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسلم رحمانی اظهار کرد: همسو با اجرایی کردن بند (م) تبصره یک قانون بودجه شرکت ملی گاز ایران، مصارف در بخش خانگی، شهرها و روستاها از اقلیم های یک تا 5 و اقلیم های بسیار سرد تا اقلیم گرم، تقسیم بندی شده است.

مشترکان کم مصرف گاز پاداش صرفه جویی می گیرند وی افزود: براساس بند (ک) تبصره 15، گاز بهای مشترکان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی که مصارف متعارف در پلکان اول تا سوم قرار دارند، رایگان می شود و مبلغ گاز بهای این مشترکان از محل افزایش قیمت تعرفه های بدمصرف جبران می شود.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت سه پلکان اول مصرف در همه اقلیم ها بدون تغییر باقی مانده و این یک تشویق برای مشترکانی است که در حد متعارف گاز مصرف می کنند.

رحمانی بیان کرد: پلکان چهارم تا ششم 30 درصد تعرفه آنها نسبت به دوره پیش افزایش یافته، پلکان هفتم تا دهم 50 درصد و پلکان یازدهم و دوازدهم که بسیار پرمصرف هستند با قیمت ثابت 5 تا 6 هزار تومان محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف تا 45 درصدی برای خوش مصرف ها

تخفیف تا 45 درصدی برای خوش مصرف ها