مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-12سياسي

مدیر حوزه های علمیه در منزل طلبه شهید « حسن مختارزاده» حضور یافت


آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

- قم- آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه پیش از ظهر دوشنبه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده با خانواده این طلبه شهید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله اعرافی ضمن تبریک و تسلیت شهادت حسن مختارزاده به پدر و مادر این شهید، شهادت را افتخاری الهی برشمرد و برای آنان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت کرد.

پدر شهید مختارزاده نیز در این دیدار به نحوه شهادت فرزندش اشاره کرد و اظهار داشت: ما دو فرزند پسر داریم که این دو برادر در حوزه علمیه مشغول به تحصیل بودند و قرار گرفتن آنان در این مسیر نیز به دلیل آن بوده که آنها در خانواده ای بزرگ شدند که پدربزرگ و عموی آنان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و درس ایثار و شهادت را از آنان آموختند و در نهایت در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

وی افزود: این شهید 22 روز بعد از حادثه ای که در مسیر بازگشت از تجمع اغتشاشگران برایش رخ داد در بیمارستان بستری بود و به دلیل شدت آسیب وارده به شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه در منزل طلبه شهید « حسن مختارزاده» حضور یافت

مدیر حوزه های علمیه در منزل طلبه شهید « حسن مختارزاده» حضور یافت