مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-12ورزشي

دلایل موفقیت مراکش از نگاه «مارکا»/ معجزه «یونان» تکرار می شود؟


یک نشریه به بررسی دلایل موفقیت تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی قطر پرداخت و نوشت: آیا معجزه تیم ملی فوتبال یونان در «یورو» این بار در جام جهانی تکرار می شود؟ - یک نشریه به بررسی دلایل موفقیت تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی قطر پرداخت و نوشت: آیا معجزه تیم ملی فوتبال یونان در یورو این بار در جام جهانی تکرار می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش موفق شد کشورش را به نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر برساند که یک دستاورد بی سابقه در تاریخ فوتبال کشورهای عربی و آفریقایی است.

گرچه دوره کوتاهی است که رکراکی هدایت شیرهای اطلس را بر عهده گرفته است، اما تیمی بسیار محکم ساخت، طوری که شکست دادن آن در جام جهانی 2022 قطر به امری بسیار سخت تبدیل شده است.

رکراکی در 31 آگوست 2022، حدود دو ماه و نیم مانده به شروع جام جهانی، تمرینات تیم ملی مراکش را برعهده گرفت تا جانشین وحید هلیل هودزیچ بوسنیایی شود.

دوره هودزیچ با وجود موفقیت در بردن مراکشی ها به جام جهانی قطر، شاهد اختلافات داخلی در تیم شد و در نهایت کنار رفت.

تیم رکراکی بدون شکست رکراکی از زمانی که هدایت مراکش را برعهده گرفت، در 8 دیدار که 3 بازی دوستانه و بقیه در جام جهانی بود، توانست 5 پیروزی و 3 تساوی به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل موفقیت مراکش از نگاه «مارکا»/ معجزه «یونان» تکرار می شود؟

دلایل موفقیت مراکش از نگاه «مارکا»/ معجزه «یونان» تکرار می شود؟