مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-12پزشكي

آغاز عملیات اجرایی 51 پروژه بهداشتی در قزوین


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی قزوین گفت: با توجه به نیاز مناطق مختلف و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات دهی به مردم، احداث 61 پروژه بهداشتی در استان هدف گذاری شده بود که عملیات اجرایی آن آغازشده است.

- دکتر جلال رحمانی اظهار کرد: این پروژه ها شامل خانه های بهداشت، خوابگاه کارکنان کادر بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت هستند که از محل اعتبارات ملی و سفر رییس جمهور به استان برای احداث آن ها اقدام خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، وی افزود: همچنین به زودی عملیات اجرایی و کلنگ زنی ساخت 10 خانه بهداشت در روستاهای مختلف استان قزوین آغاز و به زمین زده می شود و در حال حاضر 9 مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق مختلف استان در دست احداث است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین بیان کرد: هشت پایگاه بهداشت و 11 خوابگاه کارکنان کادر بهداشت نیز در حال حاضر در نقاط مختلف استان در دست احداث قرار دارد.

وی در پایان، به طرح های مهم بهداشتی به بهره برداری رسیده در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای رشتقون، شیداصفهان و مشعلدار و همچنین چهار محل زیست کارکنان بهداشت و سلامت تکمیل و مورد بهره برداری قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 51 پروژه بهداشتی در قزوین

آغاز عملیات اجرایی 51 پروژه بهداشتی در قزوین