مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-12اجتماعي

نماد اصفهان به امیریه منتقل شد


به دلیل احداث کندروی شهید میثمی در این منطقه، نماد برج قوس از پل شهید مفتح برداشته و بلافاصله در ورودی شهرک امیریه این شهر نصب شد.

- ایسنا/اصفهان مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: به دلیل احداث کندروی شهید میثمی در این منطقه، نماد برج قوس از پل شهید مفتح برداشته و بلافاصله در ورودی شهرک امیریه این شهر نصب شد.

جواد کشانی، مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان دراین باره به ایسنا توضیح داد: آنجا یک مسیر کندروی جنوب به شمال است و در این محدوده، عملیات ترافیکی در حال انجام و کندروی شهید میثمی در حال احداث است که به سمت کندروی شهید حبیب الهی بازگشایی می شود.

با توجه به اقدامات عمرانی که به همین منظور در آن محدوده در حال انجام است، مجبور شدیم نماد اصفهان را جابجا کنیم، ولی این نماد از منطقه 13 حذف نشده و به سمت ورودی محله امیریه انتقال داده شد که چنانچه از سمت اتوبان ذوب آهن به محله امیریه وارد شوید نماد اصفهان در ورودی این محله دیده می شود.

او افزود: اتفاقاً من هم روی نمادها و المان ها حساس هستم و در این خصوص نگران بودم، اما تأکید داشتم که به جای قرار دادن نماد اصفهان در انبار حتماً باید در جای دیگری نصب شود، چراکه در صورت جمع شدن این نماد و قرار گرفتن آن در انبار به یک سازه ضایعاتی تبدیل می شد و از سویی دیگر هزینه ای که برای ساخت آن انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد اصفهان به امیریه منتقل شد

نماد اصفهان به امیریه منتقل شد