مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-12اقتصادي

300 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی آذربایجان غربی تخصیص یافت


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروین محمدی پوری یکشنبه شب در جلسه هماهنگی اجرای سیاست های حمایت محور بهزیستی با حضور استاندار آذربایجان غربی، افزود: با پیگیری و مساعدت استاندار 250 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی نیز جهت رفع مشکلات معیشتی و درمانی مراکز تحت نظارت و جامعه هدف بهزیستی استان تخصیص یافته که در نوع خود اقدامی کم نظیر است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به حضور رییس بنیاد مستضعفان در استان در سه ماهه دوم سال جاری و پیگیری های مستمر و دلسوزانه استاندار آذربایجان غربی، 50 میلیارد ریال اعتبار نیز از سوی بنیاد مستضعفان به بهزیستی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه رشد 100 درصدی اشتغال زایی برای 2 هزار و 233 نفر از مددجویان نیز از اقدامات مهم در یکسال گذشته است، گفت: 45 هزار و 430 خانوار دریافت کننده خدمات موردی بهزیستی بودند که چهار هزار و 200 خانوار تحت پوشش توانمند شده و از چرخه دریافت مستمری خارج شدند.

وی تعداد خانوارهای مستمری بگیر را 50 هزار و 735 خانوار عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری و مساعدت استاندار آذربایجان غربی هشت هزار و 195 نفر از مددجویان پشت نوبت استان وارد چرخه حمایتی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی آذربایجان غربی تخصیص یافت

300 میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی آذربایجان غربی تخصیص یافت