مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-12اقتصادي

بنای 20 شغل پایدار توسط بانوی عطاآبادی/ سرمایه اولیه نداریم


بانوی کارآفرین گلستانی که با تولید مبلمان در کارگاه روستایی توانسته برای 20 نفر اشتغالزایی ایجاد کند، گفت: مشکل این صنعت در روستای عطاآباد نبود سرمایه اولیه است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- مریم شریفی: هر وقت نام روستا را می شنویم به اختیار به یاد مزارع سرسبز، دامداری های کوچک و بزرگ و مرغ و خروس و باغ می افتیم و نام روستا و اقتصاد روستا را در همین چند مورد خلاصه می کنیم.

اما در روستای عطاآباد آق قلا با حدود پنج هزار جمعیت، بیش از 150 کارگاه و حدود 400 فروشگاه و تولیدی مبل مشغول فعالیت است که جنب و جوش عجیبی به منطقه داده و این روستا را به یکی از مراکز اصلی تولید مبل در کشور تبدیل کرده است.

هاجر پژوهان یکی از بانوان جوان در روستای عطاآباد است که به حرفه تولید مبل اشتغال دارد و موفق شده است علاوه بر کسب درآمد برای 20 نفر دیگر فرصت شغلی ایجاد کند.

به سراغ این بانوی کارآفرین رفتیم تا با چالش ها و فرصت های حرفه تولید مبل کارگاهی بیشتر آشنا شویم.

*خود را معرفی کنید و بگویید چطور شد که وارد حرفه تولید مبلمان شدید؟ هاجر پژوهان هستم، 36 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و مادر دو فرزند هستم.

بنده جز استعدادهای درخشان بودم و مدرک تحصیلی خود را با موفقیت و بهترین نمرات اخذ کردم، من هم مثل خیلی از مردم علاقه مند به کار اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای 20 شغل پایدار توسط بانوی عطاآبادی/ سرمایه اولیه نداریم

بنای 20 شغل پایدار توسط بانوی عطاآبادی/ سرمایه اولیه نداریم