مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:302022-12-12پزشكي

احتمال پیک زمستانی آنفلوآنزا در ساوه/تأمین اوسلتامیویر برای بیماران


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما احتمال افزایش بیماران مبتلا به آنفلوانزا و وقوع پیک جدیدی از بیماری وجود دارد.

- احتمال پیک زمستانی آنفلوآنزا در ساوه/تأمین "اوسلتامیویر" برای بیماران ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما احتمال افزایش بیماران مبتلا به آنفلوانزا و وقوع پیک جدیدی از بیماری وجود دارد.

دکتر مجتبی ذکایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بیماری آنفلوآنزا در شهرستان های ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه در هفته های اخیر موارد ابتلا به آنفلوآنزا در کشور کاهش یافته است، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه تا 20 آذرماه سال جاری، 487 نمونه بستری مشکوک به آنفلوآنزا در دانشکده بررسی شده که 140 مورد یا به عبارتی 28 درصد آنها مثبت بوده است که بلافاصله تحت درمان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه مقایسه روند مراجعات این بیماری نشان می دهد تعداد موارد بستری آنفلوآنزا در هفته سوم آذرماه نسبت به هفته اول آذرماه حدود 25 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: میزان موارد بستری در زیرمجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال پیک زمستانی آنفلوآنزا در ساوه/تأمین اوسلتامیویر برای بیماران

احتمال پیک زمستانی آنفلوآنزا در ساوه/تأمین اوسلتامیویر برای بیماران