مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-11سياسي

نگاه برنامه هفتم توسعه مسئله محوری نتیجه ‎گرا است


استاندار مرکزی با بیان اینکه نگاه برنامه هفتم مسئله محوری نتیجه ‎گرا است، گفت: مسائل استان ها باید از طریق استان منعکس شود و چالش های مختص آن نیز به صورت مخصوص دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد مخلص الائمه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با بیان اینکه چالش ها و مؤلفه های بسترساز استان در برنامه هفتم توسعه دیده شود، گفت: مطالب مهمی در چارچوب تنظیم قانون برنامه هفتم وجود دارد که احتیاج است با ادبیات آن آشنا شویم تا سازوکار آن دنبال و اجرا شود و جزیی از نظام برنامه ریزی کشور قرار گیرد.

مخلص الائمه افزود: مدیران راجع به برنامه هفتم تأمل داشته باشند و از مفاهیم و پایه های گفتمان ساز عبور نکنند و این مهم به بدنه دستگاه ها واگذار نشود.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: نکته کلیدی برنامه هفتم توسعه، مسئله محوری است و این مهم از ابتدای خدمتگزاری در استان تأکید شده و همواره مورد توجه است.

مخلص الائمه افزود: نگاه برنامه هفتم مسئله محوری نتیجه ‎گرا است و دنبال نتیجه از نظام برنامه ریزی است و در شاخص های ارائه شده دلالت بر این موضوع دارد که موفقیتی در اجرای برنامه های پیشین حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه مسائل استان ها باید از طریق استان منعکس شود و چالش های مختص آن نیز به صورت مخصوص دیده شود گفت: باید در دل سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه برنامه هفتم توسعه مسئله محوری نتیجه ‎گرا است

نگاه برنامه هفتم توسعه مسئله محوری نتیجه ‎گرا است