مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 20:502022-12-11سياسي

همایش خلیج فارس فرصتی برای ارتباط صنایع و پژوهشگران است


برگزاری چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی مناسب برای ارتباط صنایع و پژوهشگران برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مدرسی عصر یکشنبه در نشست اطلاع رسانی همایش نفت، گاز و پتروشیمی با خبرنگاران با اشاره به تاکید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر نظام ایده ها و نیازمندی ها، اظهار داشت: قرار است دانشگاه پاسخگوی نیازهای و چالش های محیط پیرامونی خود باشد و دانشگاه خلیج فارس در دهه چهارم فعالیت خود برای پرداختن به حوزه های مزیتی استان بوشهر تکلیف دارد.

رییس دانشگاه خلیج فارس با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی افزود: برگزاری همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در این راستا به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی مناسب برای ارتباط صنایع و پژوهشگران برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات آنها است.

رییس دانشگاه خلیج فارس عنوان کرد: دریا، صنایع نفت، گاز و انرژی، نخیلات، محصولات کشاورزی خارج از فصل و گیاهان دارویی از حوزه های مزیتی استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش خلیج فارس فرصتی برای ارتباط صنایع و پژوهشگران است

همایش خلیج فارس فرصتی برای ارتباط صنایع و پژوهشگران است