مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-11اقتصادي

برنج تولیدی مازندران در سبد غذایی روس ها


استاندار مازندران از بارگیری نخستین محموله برنج مازندران به مقصد روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه بازدید از وضعیت بازار برنج مازندران در جمع خبرنگاران در آمل گفت: نخستین محموله برنج کیفی از مرکز بینالمللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در آمل به مقصد روسیه فردا بارگیری می شود.

‎ وی افزود: امسال شالیکاران با همت و تلاش رشد قابل توجهی را در تولید برنج داشتند، اما همزمان با برداشت، واردات برنج های خارجی با هدف تنظیم بازار انجام شده است که این امر بازار خرید و فروش را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.

حسینی پور با تاکید بر این نکته که واردات با هدف تنظیم بازار برنج صورت گرفته است، اظهار کرد: نگرانی کشاورزان مازندران در فروش محصولشان نزد مسوولان ملی از جمله شخص رییس جمهور و وزیرجهاد کشاورزی مطرح و برای برون رفت از مشکلات فروش کشاورزان راه حل هایی ارایه شد.

استاندار مازندران، گفت: در اولین راه حل، برای توازن عرضه و تقاضا و رونق بازار محصولات کشاورزی استان به خصوص برنج و مرکبات تعرفه صادرات حذف شده است.

حسینی پور با تاکید بر این که کشاورزان نباید دغدغه تولید برنج را داشته باشند، عنوان کرد: نخستین محموله برنج کیفی از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج تولیدی مازندران در سبد غذایی روس ها

برنج تولیدی مازندران در سبد غذایی روس ها