مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-11سياسي

آقای وزیر میراث ؛ ساز در تلویزیون قابل پخش نیست اما در یونسکو میراث جهان است


یونسکو آیا نمی پرسد که این سازهای ایرانی و مثلا عود که ثبت جهانی اش می کنید را چرا اصلا در تلویزیون کشورتان نشان نمی دهید؟ و اگر می پرسید آیا شما به عنوان وزیر فعلی میراث فرهنگی و رییس سابق صداوسیما پاسخی برایشان داشتید؟ - یونسکو آیا نمی پرسد که این سازهای ایرانی و مثلا عود که ثبت جهانی اش می کنید را چرا اصلا در تلویزیون کشورتان نشان نمی دهید؟ و اگر می پرسید آیا شما به عنوان وزیر فعلی میراث فرهنگی و رییس سابق صداوسیما پاسخی برایشان داشتید؟ ‏چند روز قبل عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توییتی منتشر کرده و در آن از ثبت جهانی چهار عنصر به عنوان میراث فرهنگی ناملموس در یونسکو خبر داد و نوشت: در ‎#دولت_سیزدهم، در ثبت جهانی ‎#میراث_فرهنگی ناملموس، ایران از مقام هفتم دنیا به رتبه ی ششم ارتقا یافت.

امسال چهار عنصر جدید شب یلدا، ابریشم بافی، ساختن و نواختن عود و سوزن دوزی ترکمن، تعداد عناصر را از 17 به 21 مورد افزایش داد.

تشکر از همه ی همکاران میراث فرهنگی.

در زیر همین توییت کاربری ریتوییت کرده و پرسیده بود: ‎باسلام و احترام.

یونسکو آیا نمی پرسد که این سازهای ایرانی و مثلا عود که ثبت جهانی اش می کنید را چرا اصلا در تلویزیون کشورتان نشان نمی دهید؟ و اگر می پرسید آیا شما به عنوان وزیر فعلی میراث فرهنگی ج.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر میراث ؛ ساز در تلویزیون قابل پخش نیست اما در یونسکو میراث جهان است

آقای وزیر میراث ؛ ساز در تلویزیون قابل پخش نیست اما در یونسکو میراث جهان است