مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-11دانش

ریل گذاری های خوبی در زیست بوم فناوری ایجاد شده است


240 مرکز رشد و 300 مرکز نوآوری در کشور داریم؛ این یعنی در زیست بوم فناوری ما ریل گذاری خوبی انجام شده و به زودی طعم این دستاوردها را خواهیم چشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پیمان صالحی رییس ستاد ملی پژوهش و فناوری  در جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی که امروز یک شنبه (20 آذرماه) در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش، با اشاره به شعار سال 1401 گفت: با توجه به نامگذاری سال، توجه به پژوهش و فناوری در کشور بیشتر شده است و در همین راستا، شعار پژوهش و فناوری؛ پیشران تولید دانش بنیان اشتغال آفرین در هفته پژوهش و فناوری امسال مد نظر قرار گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس ستاد ملی پژوهش و فناوری به ارائه گزارش دستاوردهای کشور در حوزه پژوهش و فناوری در سازمان کنفرانس اسلامی در پاکستان اشاره کرد و گفت: ما رتبه اول در پژوهش و فناوری کشورهای جهان اسلام داریم و با فاصله بسیار از دیگر کشورها قرار داریم.

کشور ما علی رغم کمبودهای گسترده، دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

صالحی با بیان اینکه بزرگترین نمایشگاه پژوهش و فناوری در تاریخ کشور در حال برگزاری است، گفت: پیشنهاد می کنم آموزش وپروش در سال های آینده حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری های خوبی در زیست بوم فناوری ایجاد شده است

ریل گذاری های خوبی در زیست بوم فناوری ایجاد شده است