مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-11سياسي

حاج علی اکبری: مولوی عبدالواحد ریگی در راه وحدت تهدید ها و رنج ها را به جان خرید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی شهادت عالم روشن ضمیر و مجاهد، - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی تاکید کرد: امام جمعه اهل سنت خاش با تمام توان ندای وحدت را صلا داد و در این راه، تهدید ها و رنج ها را به جان خرید و سرانجام جان بر سر این عهد و پیمان نهاد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی شهادت عالم روشن ضمیر و مجاهد، جناب مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه محترم و محبوب اهل سنت خاش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به شرح ذیل است:انا لله و انا الیه راجعونخبر ترور ناجوانمردانه و زبونانه عالم روشن ضمیر و مجاهد، جناب مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه محترم و محبوب اهل سنت خاش را با کمال تأسف و تأثر دریافت کردم.

آن روحانی مردمی و خیرخواه عمری را در راه خدمت به مردم عزیز منطقه خاش و اعتلای وحدت مردم آن سامان گذراند.

ایشان همواره در پیشبرد آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی در تلاش بود و با تمام توان ندای وحدت را صلا داد و در این راه، تهدید ها و رنج ها را به جان خرید و سرانجام جان بر سر این عهد و پیمان نهاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: مولوی عبدالواحد ریگی در راه وحدت تهدید ها و رنج ها را به جان خرید

حاج علی اکبری: مولوی عبدالواحد ریگی در راه وحدت تهدید ها و رنج ها را به جان خرید