مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-11دانش

مجوز مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی صادر شد


مدیر دفتر همکاریهای علمی بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه از صدور مجوز راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر دفتر همکاریهای علمی بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه از صدور مجوز راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان در این دانشگاه خبر داد.

دکتر شهاب مراد خانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه رازی از سال 1384، اظهارکرد: از همان زمان مرکز آموزش زبان فارسی به این دانشجویان هم فعال شد، اما مجوز رسمی از وزارت علوم نداشت.

وی ادامه داد: از طرفی یک فضای مستقل هم برای این مرکز وجود نداشت، بگونه ای که کلاس های آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان در دانشکده ادبیات با همکاری گروه های ادبیات فارسی، عرب و زبان انگلیسی برگزار می شد.

سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه مرکز آموزش زبان فارسی در این دانشگاه هویت مستقلی از خود نداشت، افزود: از ابتدای امسال با حمایت مسئولین دانشگاه، یکی از اولویت های کاری خود را تجهیز مرکز و سپس درخواست صدور مجوز برای آن از سوی وزارت علوم قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی صادر شد

مجوز مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی صادر شد