مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-11اقتصادي

پلمب 29 واحد صنفی محرکِ اعتصاب در لنجان


در روزهای اعتصاب تقریباً 70 درصد کسبه و بازاریان لنجان در اعتصاب بودند که با درخواست مردم برای حل این مشکل 29 واحد صنفی را که نقش محرک در تعطیلی صنوف دیگر داشتند، - ایسنا/اصفهان فرماندار لنجان گفت: در روزهای اعتصاب تقریباً 70 درصد کسبه و بازاریان لنجان در اعتصاب بودند که با درخواست مردم برای حل این مشکل 29 واحد صنفی را که نقش محرک در تعطیلی صنوف دیگر داشتند، پلمب کردیم.

حمیدرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا درباره اعتصاب کسبه و بازاریان شهرستان لنجان در روزهای 14، 15 و 16 آذر، اظهار کرد: بخشی از بازار لنجان در اعتصاب بود که به همین دلیل و برای بازدارندگی در روزهای آینده 29 مغازه و واحد صنفی را که محرک اعتصاب دیگر بازاریان بودند با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

صاحبان این واحدهای صنفیِ پلمب شده باید به دادستانی شهرستان لنجان مراجعه کنند تا اتهام های وارده به آنان تفهیم شود و فرایند دفاع خود را انجام دهند.

وی افزود: البته قصد پلمب گسترده واحدهای صنفی را نداشتیم و چون بخشی از اصناف بازار تعطیل شده بودند به منظور پیشگیری از اعتصاب های آینده اعلام کردیم 29 واحد صنفی که در گذشته هم در دستگاه قضایی پرونده داشتند و محرک اعتصاب های اخیر بودند و حتی برخی از بازاریان را تهدید کرده بودند پلمب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 29 واحد صنفی محرکِ اعتصاب در لنجان

پلمب 29 واحد صنفی محرکِ اعتصاب در لنجان