مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-11سياسي

پردیس تئاتر تهران باید به جایگاه واقعی خود نزدیک شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه سرپرست پردیس تئاتر تهران امروز با حضور سید سجاد موسوی دستیار رییس و مدیرکل حوزه ریاست و امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

- امین اشرفی سرپرست جدید پردیس تئاتر تهران گفت: تلاش می کنیم با حرکت مداوم و پیوسته، پردیس تئاتر تهران را به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه سرپرست پردیس تئاتر تهران امروز با حضور سید سجاد موسوی دستیار رییس و مدیرکل حوزه ریاست و امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

حسین عالم بخش به عنوان اولین سخنران با ارائه گزارشی از عملکرد پردیس تئاتر تهران گفت: زمانی که مدیریت پردیس تئاتر تهران را به عهده گرفتم این مجموعه با نارسایی های ساختاری روبرو بود که با تلاش همکاران مان در این مرکز، خللی در فعالیت های پردیس تئاتر تهران ایجاد نکرد.

البته این نقصان ها در حال حاضر به حداقل رسیده است.

وی در ادامه با نگاهی به دوران سخت همه گیری کرونا به فعالیت های گسترده پردیس تئاتر تهران در این دوران اشاره کرد و گفت: در ایامی که تمامی سالن های تئاتر تعطیل بود، مجموعه پردیس تئاتر تهران با حمایت از دوستداران هنر نمایش، به مخاطبین خدمات ارائه می کرد و با حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تئاتر تهران باید به جایگاه واقعی خود نزدیک شود

پردیس تئاتر تهران باید به جایگاه واقعی خود نزدیک شود