مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-10اقتصادي

خدمت دولت باید به نفع مردم باشد


فرماندار شهرستان نور پس از بازدید از منطقه عملیات پیچ بری دل دل سنگ اتمام طرح برداشت را اعلام و اجرای مراحل بعدی این پروژه را به منظور رفاه حال مردم منطقه در دستور کار قرار داد و گفت: - اولویت دولت سیزدهم اجرای عدالت اجتماعی است.

خدمات صادقانه مسئولان در انقلاب اسلامی باید به نفع مردم تمام شود.

احمد توکلی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام پایان عملیات پیچ بُری گلندرود، اظهار کرد: پیچ ُبُری منطقه دل دل سنگ که یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان بود با فراز و نشیب فراوان به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آتی عملیات پیچ بری به انتهای کار می رسد افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت فعالیت معدنی پیچ بری گلندرود را ادامه خواهد داد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه عملیات برداشت پروژه پیچ بری به رغم مشکلات فراوان از جمله آمیختگی کار پر خطر در یک نقطه باریک و ترافیک آزار دهنده تابستان به سرانجام رسید و طی روزهای آتی اصلاح مسیر نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: به دلیل سختی کار چندین پیمانکار در طول این پروژه تعویض شد اما آخرین پیمانکار روند تکمیل این طرح عمرانی را پیگیری کرده است.

این مسئول با بیان اینکه اداره راهداری هر چه سریعتر عملیات بهسازی جاده و اصلاح مسیر را در دستور کار قرار دهد، گفت: طرح آب نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت دولت باید به نفع مردم باشد

خدمت دولت باید به نفع مردم باشد