مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-10سياسي

اختصاص زمین های وقفی حرم عبدالعظیم برای ساخت مسکن


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: زمین های موقوفی حرم را برای ساخت مسکن قرارگاه جهادی شهرداری تهران اختصاص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آیین آغاز ساخت واحدهای قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران که پیش از ظهر امروز در شهرری برگزار شد، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه با شهرداری تهران، زمین های موقوفه آستان را برای ساخت مسکن اختصاص می دهیم و مسئولان شهرداری به ما بشارت دادند که در کمتر از 2 سال این طرح ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 2700 واحد مسکونی در این زمین های وقفی ساخته می شود، گفت: در راستای توسعه عمرانی شهرری، پارکنگ ضلع جنوبی حرم در حال ساخت است و پروژه نفرآباد نیز با مدیریت جهادی شهرداری جلوتر از پیش بینی ها در حال اجرا است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به فاصله شمال و جنوب تهران افزود: نمی شود یک طرف شهر تهران از مواهب برخوردار باشد و یک طرف دیگر خیر؛ لذا چند طرح در شهرری را دنبال می کنیم که یکی  از آن ها مسکن است که زمین های موقوفات حرم را برای این منظور اختصاص دادیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر ادامه داد: مقام معظم رهبری اول سال فرمودند موانع را از سر راه اقتصاد و کار بردارید و چند سال است ایشان بر بحث دانش بنیان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین های وقفی حرم عبدالعظیم برای ساخت مسکن

اختصاص زمین های وقفی حرم عبدالعظیم برای ساخت مسکن