مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:062022-12-10اقتصادي

70 آب بندان غیرمجاز در حوزه شهرستان گنبدکاووس ظرف مدت 10 روز تخریب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین ثابتی مدیر منابع آب شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه تدوین برنامه عملیات ساماندهی آب بندان های غیرمجاز در فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: تخریب آب بندان های غیرمجاز از ابتدای سال در دستور کار جدی قرار گرفت و طی بررسی های انجام شده تعداد 70 آب بندان به مساحت 269 هکتار و حجم آب هشت میلیون و 280 هزار متر مکعب به طول مجموع 30 کیلومتر در مسیر رودخانه گرگانرود شناسایی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازدیدها تعداد 68 آب بندان غیرمجاز با حجم اب 12 میلیون مترمکعب خارج از بستر رودخانه و در اراضی کشاورزی حوزه شهرستان گنبدکاووس شناسایی شده است.

مدیر منابع آب شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در جلسات استانداری قلع و قمع و تخریب کامل همزمان این دو آب بندان ها در اراضی کشاورزی و بستر رودخانه در دستور کار قرار گرفت و 10 جلسه کارشناسی و مستمر به صورت ماهانه با ترکیب گروه 16 نفره از کارشناسان حوزه های مختلف امور سدها، رودخانه ها، توزیع آب و غیره برگزار شد که خروجی و نتیجه این جلسات بیش از 70 مصوبه بود.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از سه نوبت اطلاعیه، دعوت نامه و اخطاریه به صاحبان این آب بندان ها داده شده و جلسات تخصصی با این افراد برای توجیه غیرمجاز بودن و تاکید استانداری برای تخریب کامل برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 آب بندان غیرمجاز در حوزه شهرستان گنبدکاووس ظرف مدت 10 روز تخریب می شود

70 آب بندان غیرمجاز در حوزه شهرستان گنبدکاووس ظرف مدت 10 روز تخریب می شود