مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-10ورزشي

کلاف پیچیده ی انتخابات سوارکاری/ دیوان عدالت نتیجه انتخابات را باطل کرد!


در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ 1401/03/21 فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه 35 دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است.

- کلاف پیچیده ی انتخابات سوارکاری/ دیوان عدالت نتیجه انتخابات را باطل کرد! در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ 1401/03/21 فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه 35 دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است.

انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه 21 خرداد سال جاری با حضور 3 نامزد شامل محمدکاظمیان، محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، انتخابات این فدراسیون باید با 10 روز تعویق برگزار شود اما در نهایت فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون 21 خرداد سال جاری برگزار می شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف پیچیده ی انتخابات سوارکاری/ دیوان عدالت نتیجه انتخابات را باطل کرد!

کلاف پیچیده ی انتخابات سوارکاری/ دیوان عدالت نتیجه انتخابات را باطل کرد!