مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-10اجتماعي

وزش باد گرم در گیلان تا پایان هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی شرایط برای وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها فراهم می شود، - گفت: شرایط برای افزایش دما مهیا خواهد شد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارندگی منطقه ای دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان طی امروز از دو درجه زیر صفر تا 13 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای سرد و بارشی در منطقه دانست و افزود: طی امروز ابرناکی و مه آلود بودن هوا و بارندگی و وزش باد و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پراکنده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری هوا از فردا خبر داد و تصریح کرد: به تدریج شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دما همراه با بارش پراکنده خواهیم بود.

دادرس، با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی شرایط برای وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها فراهم می شود، گفت: شرایط برای افزایش دما مهیا خواهد شد.

وی از افزایش دو تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دریا طی امروز مواج است، اما از عصر فردا، شاهد کاهش ارتفاع موج خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد گرم در گیلان تا پایان هفته

وزش باد گرم در گیلان تا پایان هفته