مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-10سياسي

تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است


آیت الله لایینی با اشاره به ناآرامی هایی اخیری که توسط معاندان نظام اسلامی در داخل کشور اجرا شده است، گفت: تمام تلاش دشمنان این است که فضای جامعه را برای مقابله با امر معروف و نهی از منکر تحریک کنند.

- ایسنا/مازندران آیت الله لایینی با اشاره به ناآرامی هایی اخیری که توسط معاندان نظام اسلامی در داخل کشور اجرا شده است، گفت: تمام تلاش دشمنان این است که فضای جامعه را برای مقابله با امر معروف و نهی از منکر تحریک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در مازندران شب گذشته در نخستین یادواره شهید علی ییلاقی و بزرگداشت شهید خلبان احمد کشوری که در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: توجه به آرمان های انقلاب و حاصل رویش های آن که شهدای عزیز هستند، مکلف هستیم تا به تبیین اهداف انقلاب اسلامی بپردازیم.

این مسئول با بیان اینکه خانواده های شهدا مصداق بارز رسیدن به درجه والای شهادت هستند؛ همان شهید شدن است، افزود: مسئولان در انجام وظایف محوله خود، شهدا را مصداق قرار داده و زیاده خواهی نکنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، تصریح کرد: جانباز شهیدعلی ییلاقی و همسر ایشان که در کنار وظایف همسری خود، پرستاری این شهید بزرگوار را طی 37 سال داشتند، نمونه بارزی از فداکاری است، ادامه داد: همسر شهدای جانباز، فداکاری شهادت گونه ای را از خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است

تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است