مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-10بين الملل

عمار حکیم بر ادامه مقابله با تروریسم در عراق تاکید کرد


رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی به مناسبت سالروز پیروزی علیه گروه تروریستی داعش در این کشور بر ضرورت ادامه مقابله با تروریسم در عراق و حفظ این پیروزی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق به همین مناسبت اظهار کرد: امروز؛ روزی خاص در تاریخ ملت عراق است که آن را پس از یک حماسه بزرگ ملی، در میان دیگر ملت ها سربلند کرد.

وی گفت: این حماسه ملی به در هم شکستن تروریست های داعش و آزادسازی سرزمین های اشغال شده ازجمله موصل و دیگر شهرهای عراق از چنگال طمع منجر شد.

عمار حکیم همچنین تاکید کرد: حماسه آزادسازی خاک عراق پس از صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت عالی دینی در نجف اشرف رقم خورد و در پیروی از این فتوا فرزندان عراق اعم از ارتش، پلیس، حشد شعبی، نیروهای بسیج عشایر، پیشمرگ ها و دیگر نیروهای قهرمان ما، دلاوری و قهرمانی هایی را ثبت کردند و این دلاوری ها علاوه بر ابعاد امنیتی و نظامی شامل ابعاد انسانی نیز بود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت تاکید می کنیم که اهمیت حفظ این پیروزی کمتر از اهمیت دست یافتن به آن نیست و خوشحالی ما تنها با بازگرداندن آوارگان به خانه هایشان و همچنین تداوم مقابله با تروریسم و عناصر مخفی آن در کشور تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم بر ادامه مقابله با تروریسم در عراق تاکید کرد

عمار حکیم بر ادامه مقابله با تروریسم در عراق تاکید کرد