مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-10ورزشي

نوشابه ورزشی زمزم رونمایی شد


در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» از نوشابه ورزشی ایزوتونیک(Extreme sport) محصول جدید شرکت زمزم رونمایی شد.

- آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی با هم در اوج با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشته های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، فوتسال، بوچیا، دو و میدانی، تنیس روی میز، ویلچر رانی، دارت، طناب زنی، شطرنج، بوچیا و گلبال در مجموعه تالار شهر کاشان اجرا شد.

این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه ناشنوایان آغاز شد، بعد از پخش کلیپ رقابت های جشنواره و خیر مقدم حسن بخشنده امنیه شهردار کاشان، توان یابان هر یک از انجمن ها و موسسات فعال حوزه افراد دارای معلولیت به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند که این اجراها مورد توجه حاضران و مسؤولان قرار گرفت.

در این رویداد ورزشی از نوشابه ورزشی ایزوتونیک (Extreme sport) محصول جدید شرکت زمزم رونمایی و با این نوشیدنی ورزشی در طعم های بلوبری و پرتقالی از میهمانان پذیرایی شد.

همچنین در این مراسم بعد از سخنان علی هاشمی طاهری رییس شورای اسلامی شهر کاشان، سید شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در سخنانی از نگاه ویژه شهردار کاشان و حمایت وی از این رویداد ورزشی تقدیر کرد و اقدامات و توجه ویژه حسن بخشنده امنیه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشابه ورزشی زمزم رونمایی شد

نوشابه ورزشی زمزم رونمایی شد