مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-10ورزشي

تلاش کراپ الوند برای تثبیت جایگاه دوم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال


کراپ الوند، نماینده استان قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتسال در دومین دیدار متوالی خود در کرمان، میهمان «گهرزمین سیرجان» است و برای تثبیت جایگاه دوم خود در جدول رده بندی تلاش می کند.

- ایسنا/قزوین کراپ الوند، نماینده استان قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتسال در دومین دیدار متوالی خود در کرمان، میهمان گهرزمین سیرجان است و برای تثبیت جایگاه دوم خود در جدول رده بندی تلاش می کند.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال و در بازی های هفته هفدهم تیم کراپ الوند در بازی خارج از خانه و دومین دیدار متوالی خود در کرمان از ساعت 16 میهمان گهرزمین سیرجان است.

کراپ که هفته قبل بازی را با 2 گل به فولاد زرند ، واگذار کرده بود بدون بازگشت به قزوین، در اردویی چند روزه درکرمان مهیای بازی هفته هفدهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کراپ الوند در هفته هفدهم با نتایج کسب شده و 34 امتیاز هم اکنون در رتبه دوم لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

جدول لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است: مس سونگون با 43 امتیاز در رتبه اول، کراپ الوند با 34 امتیاز در رتبه دوم، گیتی پسند با 33 امتیاز رتبه سوم، سن ایچ ساوه با 31 امتیاز رتبه چهارم، گهرزمین سیرجان با 28 امتیاز رتبه پنجم، فولاد زرند ایرانیان با 22 امتیاز رتبه ششم، فرش آرا با 21 امتیاز رتبه هفتم، سفیر گفتمان با 21 امتیاز رتبه هشتم، زندی بتن کلاردشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کراپ الوند برای تثبیت جایگاه دوم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

تلاش کراپ الوند برای تثبیت جایگاه دوم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال