مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-09اقتصادي

گرم کردن تنور دانش بنیان ها از «نان» تا «جان»


در حالی که آمارها حکایت از وجود معضلاتی در کاهش نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی دارند، شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر توانسته اند در اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی مؤثر باشند و در همین راستا است که از سوی وزارت علوم سامانه های متعددی در راستای .

- در حالی که آمارها حکایت از وجود معضلاتی در کاهش نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی دارند، شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر توانسته اند در اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی مؤثر باشند و در همین راستا است که از سوی وزارت علوم سامانه های متعددی در راستای اعلام توانمندی ها و نیازهای فناورانه راه اندازی شده است تا نیازهای کشور با توان نیروی انسانی متخصص بومی، تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های دانش بنیان، مؤسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان (به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط) تشکیل شده اند.

بر این اساس این شرکت ها اهدافی نظیر ترغیب هیئت علمی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت های بیشتر در رفع نیاز جامعه، تجاری سازی یافته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرم کردن تنور دانش بنیان ها از «نان» تا «جان»

گرم کردن تنور دانش بنیان ها از «نان» تا «جان»