مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-08سياسي

«مفتون امینی» با لغت نامه ترکی شعر نگفته است


در مراسم یادبود مفتون امینی عنوان شد: برخلاف این که می گویند شعر ترکی مفتون قوی ای است، شعرهای مفتون، شعرهای جاری و ماندگار است، زیرا با لغت نامه شعر نگفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مراسم یادبود مفتون امینی، امروز (پنجشنبه، هفدهم آذرماه) در موسسه خیریه رعد، با حضور محمدرضا شفیعی کدکنی، محمد شمس لنگرودی، ضیاء موحد، کامیار عابدی، فرهاد عابدینی، ابوالقاسم ایرانی، اسدالله امرایی، حسن صفدری، علی اصغر شعر دوست، مهدی مظفری ساوجی، علیرضا بهنام، عبدالرحمن فرقانی، محمود سهیلی، سعید موغانلی و اعضای انجمن های ادبی آذربایجانی ساحر، صابر و سایت ادبی ایشیق برگزار شد.

اسدالله امرایی که اجرای برنامه را برعهده داشت، با بیان این که مفتون را از دوره نوجوانی و شعرخوانی شب های گوته می شناسد، گفت: این آشنایی و دوستی تا زمان درگذشت او ادامه داشت.

البته باید این نکته را در نظر بگیریم که شاعر و نویسنده هیچ گاه نمی میرد؛ تا زمانی که آثارش خوانده می شود و بر سر زبان هاست، زنده است.

مهدی مظفری ساوجی نیز در سخنانی کوتاه به خلق و خوی خاص مفتون امینی و انزوای خودخواسته اش اشاره کرد و درباره مراحل نوشتن یکی از کتاب هایش گفت وگو با مفتون امینی سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مفتون امینی» با لغت نامه ترکی شعر نگفته است

«مفتون امینی» با لغت نامه ترکی شعر نگفته است