مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-08سياسي

رینگ یک ترافیکی شیراز با مساعدت صداوسیما تکمیل می شود


شهردار کلانشهر شیراز ابراز امیدواری کرد که با مساعدت و همکاری مدیران صدا و سیمای مرکز فارس، تقاطع جام جم، با سرعت بیشتری اجرا و رینگ یک ترافیکی شیراز کامل شود.

- محمدحسن اسدی پنج شنبه 17 آذر در ادامه پنجشنبه های عمرانی شهرداری با همراهی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری و عوامل دست اندرکار از پروژه های ساختمان مرکزی شهرداری شیراز، 30 متری حاج عزت الله فهندژ سعدی در منطقه 3، تقاطع جام جم در منطقه یک و باغ ایرانی در منطقه 4 بازدید کرد.

شهردار شیراز در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: پروژه تقاطع جام جم که از پروژه های کلان شیراز و به نوعی تکمیل کننده رینگ یک ترافیکی این کلانشهر محسوب می شود و در تکمیل فاز نهایی بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی نقش بسزایی دارد.

اسدی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان صداوسیما، شاهد در اختیار گذاشتن ملک مورد مسیر باشیم و این پروژه که امروز به صورت یک نوبت، کار می کند، فعال تر شود.

او در خصوص پروژه 30متری حاج عزت الله فهندژسعدی بیان کرد: بخشی از کف سازی و بدنه سازی این محور انجام شده و تلاش می شود بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

شهردار شیراز در خصوص باغ ایرانی نیز گفت: تصمیمات لازم درباره این باغ با مساحت 10 هکتار در منطقه 4 گرفته شده که امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ یک ترافیکی شیراز با مساعدت صداوسیما تکمیل می شود

رینگ یک ترافیکی شیراز با مساعدت صداوسیما تکمیل می شود