مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-08سياسي

از پایان نامه های کاربردی و میدانی حمایت می شود


برای اینکه پایان نامه ها و پژوهش ها به سمت تحقیقات میدانی و کاربردی هدایت شوند از پایان نامه هایی که موضوع شان منطبق با نیازها و ضرورت باشد حمایت صورت می گیرد و پایان نامه هایی که در مرحله نظارت علمی تایید شوند با هزینه معاونت پژوهش منتشر می شود.

- ایسنا/قم معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت: برای اینکه پایان نامه ها و پژوهش ها به سمت تحقیقات میدانی و کاربردی هدایت شوند از پایان نامه هایی که موضوع شان منطبق با نیازها و ضرورت باشد حمایت صورت می گیرد و پایان نامه هایی که در مرحله نظارت علمی تایید شوند با هزینه معاونت پژوهش منتشر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، در نشست خبری هفته پژوهش که 17 آذر ماه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با بیان اینکه سیاست گذاری و ساماندهی جریان پژوهش در حوزه های علمیه و کشور یکی از عرصه هایی است که معاونت پژوهش حوزه های علمیه در هفته پژوهش در آن فعالیت می کند، عنوان کرد: برای ساماندهی این امر شورای هماهنگی مراکز پژوهشی و شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه علمیه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در شورای هماهنگی مراکز پژوهشی، معاونان پژوهشی مراکز پژوهشی فعال حضور دارند و سیاست گذاری ها کلان با استفاده از نظریات و تجربیات آنان صورت می گیرد همچنین در شورای هماهنگی نشریات علمی حوزه نیز جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایان نامه های کاربردی و میدانی حمایت می شود

از پایان نامه های کاربردی و میدانی حمایت می شود