مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-08سياسي

بازدید رییسی از پروژه های مترو و مسکن مهر پرند


رییس جمهور در ادامه سفرهای استانی و در جریان حضور در رباط کریم از روند اجرای پروژه مترو پرند بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه و در ادامه سفرهای شهرستانی به رباط کریم سفر کرد.

رییس جمهور در ادامه بازدیدها از از پروژه مترو پرند بازدید کرد و در جریان روند اجرای پروژه و موانع پیشرفت این طرح قرار گرفت.

بر اساس این گزارش رییس جمهور در سفر یک روزه به پرند ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و همچنین ساخت 500 واحد مسکونی در شهر پرند، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه کاره شهرستان قرار می گیرد.

رییس جمهور از پروژه های مسکن ملی پرند بازدید کرد در همین حال، رییس جمهور در سفر به رباط کریم که در ادامه سفرهای شهرستانی است، و در ادامه بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان رباط کریم و پرند، از اراضی مسکن ملی در پرند بازدید کرد.

گفتنی است که دیدار مردمی، بازدید از برخی پروژه ها، شرکت در جلسه شورای اداری بخشی از برنامه امروز آیت الله رییسی می باشد.

لازم به ذکر است که رییس جمهور پیش از این از شهرستان های پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت و اسلامشهر بازدید کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییسی از پروژه های مترو و مسکن مهر پرند

بازدید رییسی از پروژه های مترو و مسکن مهر پرند