مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-08فرهنگي

اختتامیه ششمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می شود


معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری اختتامیه ششمین دوره جایزه کتاب سال استان خبر داد.

- منصور محبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این دوره جایزه کتاب سال استان ایلام با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف توسعه فرهنگ نشر، معرفی آثار فاخر اهالی قلم و نشر و ترویج کتابخوانی در استان در دو بخش زبان فارسی و کردی در هفته پژوهش برگزار می شود.

وی با اشاره به رشد آماری ارسال اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان گفت: بررسی 139 عنوان کتاب در و دو بخش ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسال، رشد 83 درصدی آثار بررسی شده را شاهد بودیم.

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: 126 عنوان کتاب چاپ شده به زبان فارسی و 13عنوان به زبان کُردی، از سوی مؤلفان و ناشران بومی در حوزه ها و موضوعات مختلف به دبیرخانه استان ارسال شد که پس از ارزیابی داوران کشوری و مشخص شدن آثار منتخب و دریافت نتایج نهایی، آیین اختتامیه با همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار خواهد شد.

وی درباره محتوای کتاب های ارسال شده به دبیرخانه گفت: ادبیات (شعر و داستان)، تاریخ شفاهی جنگ کودک و نوجوان، روان شناسی، شیمی، انرژی، محیط زیست، حقوق، جغرافیای شهری، خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ششمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می شود

اختتامیه ششمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می شود