مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-08سياسي

بیداری دانشجویان، جامعه را به سمت اهداف والا سوق می دهد


مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اگر دانشجو مانند موذن بیدار باشد، جامعه را به سمت اهداف والا سوق خواهد داد ولی اگر این اتفاق رخ ندهد، متاسفانه جامعه به خواب غفلت خواهد رفت.

- ایسنا/زنجان مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اگر دانشجو مانند موذن بیدار باشد، جامعه را به سمت اهداف والا سوق خواهد داد ولی اگر این اتفاق رخ ندهد، متاسفانه جامعه به خواب غفلت خواهد رفت.

حسین محمدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو، با بیان اینکه 16 آذرماه روز تولد شعار مرگ بر آمریکا بوده و روز استکبارستیزی نامیده می شود، اظهار کرد: فریاد استکبارستیزی دانشجویان ریشه در تلاش های همیشه در صحنه آنان به ویژه در دوران کودتای 28 مردادماه سال 1332 دارد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری دانشجویان و نقش پررنگ آنان در همه ادوار تاریخ ایران، افزود: در اتفاقات اخیر کشور یکی از نقاط مرکزی دشمن تمرکز بر دانشگاه ها بود زیرا آنان می دانند دانشگاه محیط نخبگان بوده و اگر این محیط دچار مشکل شود، محیط جامعه نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه دانشجوی بیدار، استکبارستیز است محوریت برنامه های روز دانشجو است، خاطرنشان کرد: طبق گفته شهید بهشتی دانشجو موذن جامعه است بنابراین اگر دانشجو مانند موذن بیدار باشد دیگران را نیز بیدار خواهد کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری دانشجویان، جامعه را به سمت اهداف والا سوق می دهد

بیداری دانشجویان، جامعه را به سمت اهداف والا سوق می دهد