مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-08فرهنگي

جشنواره تئاتر مقاومت به ایستگاه پایانی رسید


دبیر جشنواره تئاتر مقاومت نسبت به تعریف موجود از عدالت فرهنگی انتقاد کرد و با تاکید براینکه فرار از تهران به معنی عدالت فرهنگی نیست، گفت: علیرغم هجمه های صورت گرفته از بین 500 هنرمند جشنواره مقاومت هیچ انصرافی وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هجدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت از ایام اربعین و مسیر پیاده روی در کشور عراق شروع به کار کرد، این جشنواره با هدف تمرکززدایی فرهنگی بعد از عراق در استان های مختلف کشور برگزار و هر بخش را استانی خاص برگزار کرد.

آیین اختتامیه بخش صحنه ای هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت 15 آذر 1401 در تالار شهرِ مشهدمقدس برگزار شد.

محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت، محمد حبیبی رییس انجمن هنرهای نمایشی، فرهاد قائمیان، آزیتا ترکاشوند، جهانگیر الماسی، حسین مسافر آستانه، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و جمعی از هنرمندان و مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

 *فخرموسوی: عدالت فرهنگی فرار از تهران نیست/ بودجه کم جشنواره مقاومت سید وحید فخرموسوی دبیر جشنواره با بیان اینکه این اولین بار است که یک جشنواره در چهارفصل برگزار می شود که اتفاق منحصربه فردی است، گفت: بخش ابتدایی جشنواره در گرمای تابستان کربلا و جوار حرم مطهر امام حسین (ع) و سپس در شیراز و یزد دنبال شد و اما امروز در جوار حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر مقاومت به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره تئاتر مقاومت به ایستگاه پایانی رسید