مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 02:252022-12-07اقتصادي

بذرپاش برای نونوار کردن ناوگان هوایی چه کند؟


ما با توجه به بحث تحریم ها نمی توانیم از موسسات بین المللی برای تامین منابع مالی خرید هواپیما و نوسازی ناوگان استفاده کنیم، - بنابراین باید چنین موسسه ای را در داخل ایران ایجاد کنیم که بانک ها می توانند در این زمینه فعال شوند.

علیرضا منظری در گفت وگو با ایسنا درباره اولویت های پیشنهادی به وزیر جدید راه و شهرسازی درخصوص حمل نقل هوایی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه وظایف وزارت راه و شهرسازی بحث ناوگان صنعت هوانوردی است که وضعیت مناسبی ندارد.

درحال حاضر حدود 100 فروند هواپیمای فعال داریم و بقیه به دلیل مشکلات در تامین قطعه، غیرفعال است.

وی افزود: از طرف دیگر به دلیل بحث تحریم ها و نیامدن هواپیماهای نو، ناوگان هوایی قدیمی شده و ظرف دو سه سال آینده در صورت تدبیر نشدن راهکارهای جدید، مشکلاتی را تجربه خواهیم کرد.

این کارشناس صنعت هوایی با بیان این که در چند سال گذشته برنامه ریزی منظم و خوبی برای افزایش یا نوسازی ناوگان هوایی صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: نوع نظام مدیریتی در صنعت هوایی باعث شده تا شرکت های هواپیمایی نتوانند نقدینگی مناسب برای بازسازی هواپیماها را به دست بیاورند.

با توجه به تحریم ها باید مقررات درخصوص تسهیلاتی ورود قطعات هواپیما به داخل کشور وضع شود و بشود یک بازسازی اساسی روی هواپیماهایی که نیازمند قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش برای نونوار کردن ناوگان هوایی چه کند؟

بذرپاش برای نونوار کردن ناوگان هوایی چه کند؟