مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 20:502022-12-07سياسي

مطالبه گری اصلی ترین مشخصه جنبش دانشجویی است


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه مطالبه گری اصلی ترین مشخصه جنبش دانشجویی است، گفت: باید مراقب بود این مطالبه گری در مسیر درست و اصولی و به دور از تخریب صورت گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه مطالبه گری اصلی ترین مشخصه جنبش دانشجویی است، گفت: باید مراقب بود این مطالبه گری در مسیر درست و اصولی و به دور از تخریب صورت گیرد.

دکتر محمدنبی احمدی در نشست صمیمانه و پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه رازی با هیأت رییسه دانشگاه، با تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: مطالبه گری اصلی ترین مشخصه جنبش دانشجویی است و در بستر مطالبه گری است که شور و نشاط دانشجویی در فضای دانشگاه حاکم می شود، اما باید مراقب بود که این مطالبه گری در مسیر درست و اصولی و به دور از تخریب صورت گیرد.

وی با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر و توطئه شبکه های معاند و برخی کانال های مجازی در به انحراف کشاندن جوانان و دانشجویان و خدشه دار کردن جریان مطالبه گری دانشجویی، گفت: دشمن با فتنه انگیزی به دنبال انحراف جریان دانشجویی از رسالت خطیر علم آموزی و پژوهش است.

احمدی گفت وگو، نقد و مناظره را در دانشگاه مورد تأکید قرار داد و گفت: ما باید برای حل مسائل و مشکلات گفت وگو کنیم و این گفت وگوها باید دوطرفه باشد تا ضمن تبیین مسائل و پرهیز از هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری اصلی ترین مشخصه جنبش دانشجویی است

مطالبه گری اصلی ترین مشخصه جنبش دانشجویی است