مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 18:262022-12-07سياسي

تحقق جهاد تبیین نیازمند نگاه موشکافانه و دقیق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی امروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه شهرستان ساوه ارتباط خوب و تنگاتنگی را با فرمانداری دارند و اثرگذاری قابل قبولی را در حوزه های مختلف در شهرستان به جای گذاشته اند.

وی با بیان اینکه رسانه ها چشمان بیدار جامعه هستند افزود: عدم وجود رسانه های منطقی و واقع گرایانه و خلل این موضوع باعث می شود بعضاً مردم به رسانه های بیگانه که کاری جز اشاعه دروغ ندارند روی بیاورند.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: قطعاً در اداره کشور اشکالاتی نیز وجود دارد و ممکن است در سطح های مختلف نقدهایی نیز به آن وارد باشد اما همه ما حول محور نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید تلاش کنیم ایرادات را رفع و مشکلات جامعه را حل کنیم.

الیاسی با تأکید بر اینکه امروز بیشتر جوانان ما از رسانه های بیگانه خوراک می گیرند ادامه داد: این اتفاق به ما گوشزد می کند که باید به برنامه های مردم محور تکان اساسی بدهیم و تلاش کنیم ارتباط نزدیک تری با اقشار جامعه از طریق رسانه ها برقرار کنیم و اگر نقدی هم به عملکرد داریم با نقد منصفانه به دنبال احصا مشکل و رفع آن باشیم.

وی اضافه کرد: رسانه های موجود در شهرستان از لحاظ حرفه ای بودن در سطح منطقه حرف های زیادی برای گفتن داشته و در قلم زدن بسیار هوشمندانه عمل می کنند لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهاد تبیین نیازمند نگاه موشکافانه و دقیق است

تحقق جهاد تبیین نیازمند نگاه موشکافانه و دقیق است