مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-07سياسي

برادران! در کدام سیاره زندگی می کنید؟


در شرایطی که تعطیلی گشت ارشاد و شعارهای اصلاح ساختاری مسئولان نشان می دهد در بدنه اجرایی نسبت به حساسیت افکار عمومی به برخوردهای امنیتی درکی مناسب ایجاد شده است اظهارات برخی چهره های تریبون دار مبنی بر تداوم رویه های موجود و حتی تشدید آن باعث ضایع شدن .

- در شرایطی که تعطیلی گشت ارشاد و شعارهای اصلاح ساختاری مسئولان نشان می دهد در بدنه اجرایی نسبت به حساسیت افکار عمومی به برخوردهای امنیتی درکی مناسب ایجاد شده است اظهارات برخی چهره های تریبون دار مبنی بر تداوم رویه های موجود و حتی تشدید آن باعث ضایع شدن تلاش های افرادی می شود که سعی در افزایش میزان امید در جامعه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در روزنامه فرهیختگان آمده است: یک کاسه دانستن همه منتقدان، معترضان و احیانا مغتششان غلط ترین جوابی است که می شود در مواجهه با چالش اجتماعی چند وقت اخیر ارائه داد.

همان طور که تلاش براندازان برای سوءاستفاده از هر کنش اعتراضی باعث رادیکال شدن فضا و جلوگیری از اعمال اصلاحات ساختاری می شود، رفتار افرادی که در طیف مقابل نشسته و کلیدواژه اغتشاش را با هدف نادیده گرفتن اعتراض در سخیف ترین حد استعمال می کنند نیز در فرآیند اصلاح خلل ایجاد کرده و اساسا امید به تحقق آن را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران! در کدام سیاره زندگی می کنید؟

برادران! در کدام سیاره زندگی می کنید؟