مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-07دانش

مسجدی آرانی: هیچ کسی نمی تواند به ایران نگاه چپ کند


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، گفت: ایران امروز کشوری قوی و ایمن است که هیچ کسی نمی تواند به آن نگاه چپ کند که تمام این موفقیت ها در دانشگاه ها رقم خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی روز گذشته (سه شنبه 15 آذر ماه) در جلسه تقدیر از فرزندان کارکنان سازمان که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه های زیر هزار شده اند، افزود: دانشجویان حاضر در این جلسه از خانواده بزرگ پزشکی قانونی با رتبه های بسیار عالی در دانشگاه ها پذیرش شده و مشغول تحصیل هستند و خداوند را شاکریم که در مجموعه سازمان با همت فرزندان عزیز ما و حمایت های خانواده های محترم شاهد حضور شما عزیزان در بهترین رشته ها و معتبرترین دانشگاه های کشور هستیم.

وی با تبریک 16 آذر، روز دانشجو، گفت: حضور شما دانشجویان نخبه و جویای علم مایه مباهات خانواده ها و افتخار سازمان و نظام جمهوری اسلامی ایران است و این امر جای تبریک فراوان دارد.

وی ادامه داد: هر چند در تقویم رسمی کشور یک روز با عنوان روز دانشجو نامگذاری شده اما به اعتقاد من هر روز، روز دانشجو است زیرا بحث علم و علم آموزی زمان و مکان خاصی ندارد و در دین ما هم بحث علم آموزی آنقدر مهم است که احادیث بسیاری از ائمه اطهار (ع) به این موضوع اشاره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی آرانی: هیچ کسی نمی تواند به ایران نگاه چپ کند

مسجدی آرانی: هیچ کسی نمی تواند به ایران نگاه چپ کند