مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:062022-12-07اقتصادي

برخورد دستگاه قضا با زمین خوار 30 هکتاری در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت لایروبی آب بندان علی بوزایه در لشت نشا با بیان اینکه فردی در اراضی زراعی و کشاورزی به مساحت 30 هکتار با تغییر کاربری غیرقانونی و بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی اقدام به ساخت دهکده و شهرک کرده است، اظهار کرد: این فرد ویلاهای ساخته شده را به افرادی غیربومی واگذار کرده و سود هنگفتی از این طریق به دست آورده است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و شکایات مردمی به دستگاه قضایی درباره این پرونده بیان کرد: با دستور رییس کل دادگستری استان، برای این شخص و تمام متولیانی که وظیفه صیانت از اراضی کشاورزی را برعهده داشته و در این مورد تخلف کرده اند در حوزه قضایی لشت نشا پرونده قضایی تشکیل می شود.

آقایی با اشاره به بازدید از روند پیشرفت لایروبی آب بندان علی بوزایه تصریح کرد: این آب بندان به مساحت 91 هکتار در روستای علی بوزایه واقع شده که مهم ترین منبع ذخیره آب کشاورزان منطقه است و در صورت خشک شدن آن، 400 هکتار از اراضی کشاورزی با خطر خشکسالی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه حسب دستور ریاست کل دادگستری استان در چندین بازدید گذشته از این آب بندان و با نظارت رییس حوزه قضایی بخش، شرکت آب منطقه ای به لایروبی و بازسازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دستگاه قضا با زمین خوار 30 هکتاری در گیلان

برخورد دستگاه قضا با زمین خوار 30 هکتاری در گیلان