مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-07اقتصادي

واحد شماره 4 نیروگاه کارون 3 به شبکه سراسری پیوست


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون 3 از اتصال موفقیت آمیز واحد شماره 4 این نیروگاه پس از تعمیرات سالیانه به شبکه سراسری خبر داد.

- سید حمید صالحی از اتصال موفقیت آمیز واحد شماره 4 این نیروگاه پس از تعمیرات سالیانه به شبکه سراسری خبر داد و اظهار کرد: به منظور اطمینان از کارکرد مناسب سیستم و تجهیزات نیروگاه برای تولید برق پایدار برنامه های مختلفی در راستای کاهش هزینه و افزایش قابلیت اطمینان نیروگاه سد کارون سه اجرا و کارهای مهمی بر روی تجهیزات ژنراتور، توربین، گاورنر، شیر پروانه ای و سایر تجهیزات توسط بخش های مختلف کاری انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بخش مکانیک گفت: کارهای مهمی از قبیل انجام کلیه تست های غیر مخرب بر روی رانر و دیسک شیر پروانه ای، دمونتاژ و سرویس رادیاتورهای ژنراتور، رفع نشتی روغن از ویکت گیت ها، المنت پمپ های روغن سامپ شیر پروانه ای و … انجام شد.

مدیرعامل سد و نیروگاه کارون 3 بیان کرد: در بخش ابزار دقیق نیز بر روی پنل های کنترل محلی دریچه ها، پنل های سیستم های حفاظت، سیستم کنترلی تجهیزات اصلی و جانبی کالیبراسیون تجهیزات، اقدامات اساسی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد شماره 4 نیروگاه کارون 3 به شبکه سراسری پیوست

واحد شماره 4 نیروگاه کارون 3 به شبکه سراسری پیوست