مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-07بين الملل

ادعای تروریست های سنتکام درباره تحرکات شناور نظامی ایران


سازمان تروریستی سنتکام مدعی شد یک فروند شناور گشت نظامی ایران مواجهه «ناامن و غیرحرفه ای» با کشتی های جنگی آمریکایی در تنگه هرمز داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام بامداد چهارشنبه (هفتم دسامبر) مدعی شد یک فروند شناور گشت نظامی ایران مواجهه ناامن و غیرحرفه ای با کشتی های جنگی آمریکایی در تنگه هرمز داشت.

طبق ادعای سنتکام، این شناور گشت ایرانی با تاباندن نورافکن به سمت کشتی نظامی لوییس پولر و ناوشکن سالیوانز - که هزاران کیلومتر دورتر از خاک آمریکا به صورت غیرقانونی در آب های غرب آسیا حرکت می کنند - سعی در کور کردن دید آن ها داشت.

در این بیانیه ادعا شده است که علی رغم عبور شناور ایرانی از فاصله 137 متری این کشتی ها در تاریکی شب، اما آن ها با هشدار صوتی و لیزرهای غیرمرگبار، بدون بروز حادثه ای به حرکت خود در تنگه هرمز ادامه دادند.

سازمان تروریستی سنتکام مدعی شد: ایران استانداردهای بین المللی رفتار حرفه ای و ایمن دریایی را نقض کرده و این اقدام خطرناک در آب های بین المللی، نشانه ای از فعالیت های ثبات زدای ایران در سراسر خاورمیانه است .

پایان پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تروریست های سنتکام درباره تحرکات شناور نظامی ایران

ادعای تروریست های سنتکام درباره تحرکات شناور نظامی ایران