مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-07فرهنگي

انتشار فراخـوان ششمین المپیاد فیلمسـازی نوجوانان ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» با در نظر گرفتن لزوم ایجاد بینش اسلامی -ایرانی و تاکید بر ارتقاء روحیه عدالت محوری، - بنیاد سینمایی فارابی ‏‏ ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را ‏در دو بخش ایده و خلق شخصیت (کاراکتر) و فیلم برگزار می کند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با در نظر گرفتن لزوم ایجاد بینش اسلامی -ایرانی و تاکید بر ارتقاء روحیه عدالت محوری، ترویج گفتمان انقلاب؛ با هدف کشف و معرفی استعدادهای موجود، شکوفایی خلاقیت نوجوانان به سوی باروری و رشد فردی و اجتماعی، کمک به ارتقای بینش سینمایی و مهارت های فیلمسازی نوجوانان، تأمین شرایط مناسب برای حمایت از تولید فیلم های انسان دوستانه نوجوانان مستعد و پرورش نسلی نو در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در المپیاد فیلمسازی‎:‎نوجوانان 12 تا 18 ساله (متولدین 1383 تا 1389) می توانند در ششمین المپیاد فیلمسازی شرکت کنند‎.

‎نکته: نوجوانان ایرانیانی مقیم خارج از کشور که حائز شرایط مطروحه باشند نیز برای نخستین بار می توانند در المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخـوان ششمین المپیاد فیلمسـازی نوجوانان ایران

انتشار فراخـوان ششمین المپیاد فیلمسـازی نوجوانان ایران